Se enkelt indlæg
Gammel 14-05-2018, 16:25   #4
Maria_Amalie
Ved at vænne sig til K10
 
Maria_Amalies avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2009
Lokation: Et sted syd på
Indlæg: 14
Styrke: 15
Maria_Amalie er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Jeg tænker at det bliver svært at blive taget alvorligt, så længe du rent faktisk arbejder 30-32 timer om ugen, da selvforsørgelse ligger nede omkring de ca 20 timer..

Men du kan naturligvis prøve at tale med dem, og fortælle at du er på vej ned ad bakke, der er måske mulighed for at din arbejdsplads kan blive kompenseret, hvis du får sygedage ind imellem, for at kunne klare det.

En delvis sygemelding er måske også en mulighed.
Jeg er helt enig.. Problemet er bare at jeg efterhånden er nået dertil hvor jeg ikke kan det mere.. Jeg kæmper mig afsted og sover hele tiden når jeg så endelig har fri.. Mit liv er gået fuldstændig i stå..

Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Tror det er forskelligt fra sagsbehandler og jobcenter.

Jeg var i mit gamle job under hele processen med at få fleksjob, men som delvis sygemeldt, i de timer jeg kunne klare.
Blev også kun arbejdsprøvet på egen arbejdsplads men i andre funktioner som direkte kunne overføres til andre job og til sidste en funktionsevnebeskrivelse som erstattede evt andre arbejdsprøvninger og tog en efteruddannelse under hele processen, da vi (jeg, arbejdsgiver og jobcenter) troede jeg ville kunne holde til at arbejde i den nye funktion som den gav.

Så jeg ville snakke med jobcenter og arbejdsgiver først før jeg sygemeldte mg helt
Tak for svar.. Grunden til a jeg skrev herinde var netop fordi jeg ikk ønsker at knække fuldstændig.. Vil gerne tage det i opløbet for min egen skyld
Maria_Amalie er ikke logget ind   Besvar med citat