Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2018, 07:04   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Men virkede klagerne så? Tja, det var ikke det han røg ud på. Det var derimod at han boede i en ungdomsbolig, og havde løjet om at være under uddannelse.

Han nåede at bo her i 6 år tror jeg det er, og en af hans naboer endte med at flytte, fordi hendes klager ikke hjalp noget.

Det siger bare lidt om hvor svært det er.
Og det er som tidligere nævnt, et relativt pænt område jeg bor i, og i en god afdeling. Hvis man ringer ind med et problem der skal udbedres, står der en relevant håndværker senest dagen efter.
Måske har hendes klager gjort, at boligselskabet har gransket mulighederne for at få ham ud, og har så fundet "fejlen".

Det er svært, at smide folk ud af deres boliger, og det skal det også være, ellers ville det være for nemt, at ødelægge det for nogen man ikke kan lide.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat