Se enkelt indlæg
Gammel 30-01-2008, 19:57   #11
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
Jeg må desværre fortælle at jeg har oplevet at ikke få en god behandling af en speciallæge (reumatolog): Alt hvad Rygcentret, fysioterapeut, plastikkirurg og egen læge har undersøgt og konkluderet i mange år, blev fejet af bordet. Heldigvis var udtalelsen så dårligt skrevet og så mangelfuld at kommunen ikke kunne bruge den. Ja, det sker faktisk! Bl.a. udtalte lægen at jeg sagtens kan arbejde, og at der ikke rigtig var noget at se. Har bl.a. store ar (som jeg får vederlagsfri fysioterapi for), slidgigt i nakke og lænd m.m. Og er nu på førtidspension...
Kommunen sendte mig også til udredning på Arbejdsmedicinsk afd. (Vejle Sygehus), der fik jeg en god behandlig, og den udtalelse kunne kommunen da heldigvis også bruge. Selvom der stod at jeg ikke var "psykisk påfaldende" (det havde de ellers nok håbet på), men at jeg skulle have fleksjob og helst med mulighed for hjemmearbejdsplads.

Der er altså mange forskellige oplevelser, og vil ikke tage modet fra dig, men du efterlyser jo erfaringer. Min egen læge har været meget med i min sag og var god til at "slå i bordet". Håber du har en god læge at støtte dig til.

Held og lykke!

Fiemie
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat