Se enkelt indlæg
Gammel 21-06-2018, 10:50   #417
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Juni 20. 2018. Brev fra Jobcenteret

Juni 20. 2018. Brev fra Jobcenteret Vedr. din ansøgning om førtidspension.

Af ufaglært SB Mana Samardzic (MANA)





Mit svar, sendt bl.a. via E-boks:

Emne: SV: Brev fra Jobcenteret Vedr. din ansøgning om førtidspension - 20-06-2018

Juni 20. 2018.


Til
Jobcenter København JKI
Lærkevej 18, 2400 København NV
Mail: [email protected], [email protected]

ATT.: Mana Samardzic (MANA)

Att.:
Statsminister Lars Løkke Rasmussen
Justitsminister Søren Pape Poulsen
Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen
Beskæftigelsesborgmester Cecilia Lonning-Skovgaard.
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Cc.: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected]

Journalnummer: 060564-xxxx

Jeg har lige modtaget dette brev fra Mana Samardzic.(MANA)

Vedhæftet: Brev fra Jobcenteret Vedr. din ansøgning om førtidspension - 20-06-2018.PDF


Vedr min ansøgning om førtidspension

Vedhæftet: JUNI 11. 2018 Ansøgning om førtidspension.11.06.2018.pdf

Jeg og mange andre mener klart at dokumentationskravet i min sag (siden 2011) er opfyldt.

Du MANA samt Plan og handling har fået alle relevante dokumenter siden 2011:
Vedhæftet: Dokumentliste til Rehapplan-forbered.skema.pdf

Det er lægelig dokumenteret flere gange at det er "åbenbart formålsløst" at min arbejdsevne kan forbedres/udvikles.

Vedhæftet: 34.Diagnoser og skånebehov mm fra LÆ 125 pr 16.03.2017 + 28.12.2017.pdf

Min funktionsevne er og bliver forværret, er varig og væsentligt nedsat. Stationær, Kronisk, Vil forværres ad åre

Der er ingen helbredende behandlingsmuligheder.

Der er ingen udviklingsmuligheder.

Pga de forskellige kroniske lidelser har jeg betydelig nedsat funktion og skånebehov i fremtidig jobsituation..

Alle mine diagnoser vil Forværres ad åre.

Derfor skal Pensionsteamet i BIF/CAB træffe en afgørelse, UDEN at min sag har været forelagt rehabiliteringsteamet.

På den baggrund vil jeg gerne have at kommunen straks tager stilling til, om jeg kan få førtidspension efter Pensionslovens § 17, stk. 2.

Meget gerne med mulighed for at arbejde i et vist omfang jf. Lov om social pension (ny ordning) LBK nr. 1208 af 17/11/2017
https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=194457

Og selvfølgelig med en skriftlig Begrundet afgørelser og Klagevejledning mm jf Forvaltningsloven §§ 22-25.

Samt jeg vil bede oplyst om sagsbehandlingsfristen på min ansøgning om førtidspension, samt hvor kommunen har
offentliggjort disse Svarfrister jf Retssikkerhedsloven § 3 stk.2 og Vejledning nr. 73 af 03/10/2006.

Lovgrundlag: SKR nr 9384 af 30/05/2018 Gældende
Offentliggørelsesdato: 01-06-2018
https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=201494

JEG FORVENTER I OVERHOLDER LOVEN...


Vedr Afgørelse fra Ankestyrelsen.

Jeg forventer stadig at Jobcenter Lærkevej JKI overholder loven....

Dvs, da min "sag" er færdigbehandlet og "hjemvist" af Ankestyrelsen, gælder Sagsbehandlingsfristen
fra det øjeblik, kommunen får sagen tilbage fra Ankestyrelsen, og fristen skal fremgå af kommunens
hjemmeside.

Her skriver Mana Samardzic nu "afgørelsen vil være færdigbehandlet inden den 31. juli 2018."

Før blev der skrevet "forventet afsluttet den 31. juli 2018"... kan dokumenteres...

Så igen, hvor på kommunens hjemmeside er denne svarfrist offentliggjort jf Retssikkerhedsloven § 3 stk.2 og Vejledning nr. 73 af 03/10/2006 ?

Det har jeg aldrig fået svar på...

LOVEN skal overholdes, dvs min sag derfor skal forelægges Rehab-teamet, som skal afgøre ud fra "vurdering og skøn"
om hvorvidt jeg skal have et ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension.

Så skriver MANA:

"Da du har søgt førtidspension og i den forbindelse har givet udtryk for, at du ikke kan se et
formål med et møde med rehabiliteringsteamet, vil vi nu behandle din ansøgning om førtidspension."


Mit svar: Tak.

"I den forbindelse vil det blive vurderet, om din sag skal forelægges rehabiliteringsteamet med henblik
på en indstilling eller om Pensionsteamet skal træffe afgørelse udenom rehabiliteringsteamet."


Og hvilke personer præcist skal lave denne "vurdering og skøn" ?

Jeg vil have alle navnene på alle disse personer...!



Det var præcist det samme der skete d 5 april 2017 hvor først faglig koordinator Heidi Gottlieb
og derefter Jurist Bo Juul Jensen "vurderede og skønnede" forkert...

Nej det var ikke "forkert"... Det var ULOVLIGT...

Sandhedsbevis: Ansøgning om fleksjob, førtidspension eller resourceforløb d 5 april 2017 m underskrift.pdf

Det "anonyme" Rehabteam d 6. april 2017 som OGSÅ "vurderede og skønnede" forkert (ULOVLIGT)...:
Sandhedsbevis: Brev fra Jobcenteret Journalnotat - 06-04-2017.PDF

og min efterfølgende klage over disse personers inkompetence og ulovligheder:
Sandhedsbevis: 18.april.2017 Klage.JKI.Resourseforløb.Tirsdag..Underskrevet.pdf

MANA skriver endvidere:

"Hvis du fortsat ønsker, at få din sag forelagt rehabiliteringsteamet med henblik på en bred
stillingtagen til, om du er målgruppen for ressourceforløb, fleksjob, anden beskæftigelsesrettet
indsats eller førtidspension, jf. Ankestyrelsens afgørelse, så bedes du rette henvendelse til
os. "


Ja MANA jeg ønsker at I følger loven og at min "sag" bliver forelagt Rehab-teamet som skrives i afgørelsen fra Ankestyrelsen...

MEN, hvis Pensionsteamet træffer en afgørelse udenom rehabiliteringsteamet, så kan I
aflyse mødet med Rehab-teamet så sparer vi alle denne efterhånden mange-årige inkompetente "sagsbehandling" af min sag.

MANA skriver endvidere:

"Vi vil naturligvis også løbende vurdere, hvorvidt din sag skal forelægges
rehabiliteringsteamet, når der kommer nye oplysninger i sagen."

De eneste "nye oplysninger" der kommer i min sag MANA er "åbenbart åbenlyst" allerede beskrevet af diverse
læger og speciallæger... Og kommer også med i den "funktionsevnebeskrivelse" som der er ved at blive
lagt sidste hånd på af Plan & Handling... og mig...


Jeg gentager igen:

Det er lægelig dokumenteret flere gange at det er "åbenbart formålsløst" at min arbejdsevne kan forbedres/udvikles.

Min funktionsevne Er forværret og er varig og væsentligt nedsat. Stationær, Kronisk, Vil forværres ad åre

Der er ingen helbredende behandlingsmuligheder.

Der er ingen udviklingsmuligheder.

Pga de forskellige kroniske lidelser har Kim betydelig nedsat funktion og skånebehov i fremtidig jobsituation..

Dokumentationskravet i min sag er opfyldt fra siden 2011.


Aktindsigt jf offentlighedsloven § 21 stk. 3. på Mana Samardzic (MANA)

Jeg vil bede om alle stillingsbetegnelser, alle uddannelser, alle arbejdsopgaver, alle lønmæssige forhold samt "vederlags-aftaler", "bonusordninger", tjenesterejser, samt alle oplysninger om disciplinære reaktioner i form af advarsel eller derover.

Jeg forventer indenfor den lovlige frist på 10 dage, jf. § 16, stk. 2 i Forvaltningsloven, at modtage fyldestgørende skriftligt svar på min anmodning.

OBS.: Er sendt via e-Boks, og er derfor lovligt gyldig mht underskrift med Nem-ID.

Skriftligt svar ønskes snarest og vedlæg denne henvendelse i min sag.

Mvh ...

Sidst redigeret af Kio; 21-06-2018 kl. 10:56.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat