Se enkelt indlæg
Gammel 04-09-2016, 21:11   #17
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Hej igen Palsbo.
Tror det er super svært at finde en advokat som vil føre vores sag, da bare vores 2 policer ikke er ens. Nordea sammensætter deres policer meget forskelligt, alt efter hvilken arbejdsgiver som der tegner en forsikring ved dem.
Kan ikke lige huske ordret hvad der står i min police, men noget ala jeg får udbetaling så længe DE skynder min erhvervsevne er nedsat til under 1/3, dvs under 12 timer. Alle ved jo, at ingen tilkendes ftp idag, hvis de har en rest erhvervsevne på 12 timer. Tror at Nordea arbejder ud fra politikken "går den, så går den...."
Rigtig mange i vores sko, har jo ikke energien til at kæmpe, dette udnytter Nordea sikkert.

Hvis Nordea frakender dig din forsikring, sender de en klagevejledning med, skulle det ske, ville jeg ansætte en advokat hvis jeg var dig, og IKKE en privat socialrådgiver. Mette Heap som bliver foreslået længere oppe er jurist, men ikke advokat, det vil groft sige, at hun ikke kan føre din eventuelle sag i retten. Er sikker på, at Mette Heap er dygtig, bare vigtigt at du husker, at hun ikke er advokat.

Jeg håber af hjertet, at Nordea fortsætter med at udbetale din forsikring til du bliver 65 år. Har på fornemmelsen, at du også har dækning til du bliver 75 år. Såfremt Nordea vurdere, at du har dækning til du bliver 65 år. Tjek evt din police på pensionsinfo.dk
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat