Se enkelt indlæg
Gammel 10-06-2010, 17:04   #6
lisstaub
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2008
Lokation: 6600 Vejen
Indlæg: 16
Styrke: 16
lisstaub er ny på vejen
Hejsa.Jeg har skrevet alt ned og har også haft en bisidder med til ALLE møder.Men jeg synes det er rigtig hårdt lige for tiden for man er jo fuldstændig magtesløs.Men nu er jeg så bare typen som ikke finder mig i alt så jeg har jo kæmpet med næb og klør for at retfærdigheden sker fyldest.Og jeg har også i mine klager skrevet netop ordet ikke kompetent til sit job om både sagsbehandleren og lægekonsulenten.Og da jeg så kom på kursus for at blive bredt afklaret kommer jeg til samtale med deres lægekonsulent som var lige modsat kommunens.Han sagde ordret at han ikke havde ret meget forstand på min sygdom og derfor måtte være ydmyg og lytte til hvad kardiologerne siger.Og han havde sagt til min kontaktperson på stedet at han havde ondt af mig for kunne tydeligt mærke at jeg var en person som bare så gerne ville men simpelthen var fanget af min sygdom.Samt at han troede at jeg tit kunne blive misforstået fordi jeg er meget udadvendt,social og snakkesalig og går op i at jeg ser pæn og soigneret ud hver dag.Ja jeg er en meget frisk,sprudlende og livlig person.Men jeg nægter simpelthen at ligne et eller andet katten har slæbt med ind bare fordi jeg er blevet syg.Det er da belastende nok at jeg ofte ser træt ud.Lis :-)
lisstaub er ikke logget ind   Besvar med citat