Se enkelt indlæg
Gammel 15-12-2011, 20:00   #39
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Det var præcis det som BAN har gjort i min sag, men Nævnets egen lægekonsulent, har slet ikke besvaret dette spørgsmål, fordi har kendte til lovgivning bedre end BAN gøre.

Fordi kommuner udmærket ved, at BAN som regel lukker sager med et afslag ( BAN er statens lakaj ), tillader disse kommuner sig at hønse rund med folk, præcis som de har gjort det i dit tilfald, og efterfølgende BAN forsætter bare legen.

Hvis du læser Lotte alt det som jeg skræv til dig i starten i din sag, så vil du finde ud af, at jeg har skrævet, at din sag skal hurtigst mulig til BAN og derefter få du en sag mellem dig og BAN og ikke mellem dig og kommunen.

Det er BAN som er en edderkoppen og ikke kommunen.

Det finder man ud af det til sidst og så få man en dårlig smag i munden, som jeg fik, efter min sag havnede hos BAN.
Ja det har du ret i, selv om kommunen nu også har været et rent terrorhelvede at slås med, så jeg var nu efterhånden så godt inde i systemet efter al den terror fra Jobcenter osv. så jeg ventede egentlig kun et standardafslag fra BAN ligesom jeg gjorde det fra Socialcentrer, hvor der heller ingen sagsbehandling havde fundet sted.

Men godt så at jeg nu kender loven, for BAN gør det samme som resten af systemet - de forsøger med alle midler at snyde og bedrage uvidende borgere, og kender man ikke loven er man blot helt fortabt.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat