Se enkelt indlæg
Gammel 23-11-2011, 14:11   #110
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Lidt sparsomt nyt.

Min SB har ikke svaret tilbage på min henvendelse om referat af mødet. Men jeg vil give hende lidt tid endnu. Hun har sikkert ikke fået det lavet endnu

Jeg har snakket med jobkonsulent og vi har lavet en optrapningsplan. Skal øge en time om dagen så det bliver 20 timer fordelt på 4 dage. Køre med det i 2-3 uger, og så sætte en timer per dag på igen, køre med det i en tid og så til sidst inddrage min fridag.

Og som han sagde, enten så går det godt, eller også så vælter du igen. Vi håber ikke du vælter, men det kan jo godt ske!! Men vi håber det bedste!

Han mener ikke der skal mere end 3 mdr til så skulle det være helt som SB gerne vil have det og jeg har pointeret for ham at jeg mener at alt over 3 mdr er fuldstændig uacceptabelt på dette tidspunkt da det er ting der kunne være sket i de 12 mdr der allerede er gået og han giver mig 100% ret og bakker mig helt og fuldt op!! HERLIGT!

Venter nu på at han får vendt planen med min SB og at han kontakter mig imorgen!

Jeg har også været hos min læge, og han mener at det jeg kan gøre mht smertestillende, det er alm håndkøbsmedicin. Jeg skal ikke have noget som helst andet!!! Så det skal jeg prøve at køre med fast hver dag i den kommende periode hvor tiden skal skrues op. Det har jeg det HELT ok med, for jeg har lægens ord for at det er det eneste jeg skal/må, og jeg viser velvilje over for kommunen!

Hvis der skal komme lidt surt nu også så må det blive det faktum at det ikke er anerkendt at der er forskel på at VÆRE HYPERMOBIL og det at HAVE HYPERMOBILITETSSYNDROM!!!!

Det er til at BRÆKKE sig over at sidde hos sin læge og høre ham gang på gang sige at der ikke er belæg for mine symptomer ud fra det faktum at jeg er hypermobil!!

Hvad skal man dog stille op for at udbrede det faktum!!??? Det er mig en gåde altså!!

Eneste der får mig til at tænke at det er så evigt ligegyldigt i denne her sammenhæng, er at der sidder folk rundt omkring i de danske hjem der er mere syge og alvorligt syge som får samme behandling som jeg. DET er ikke fair!!

Så jeg tænker på alle der på helt urimelige vilkår skal kæmpe med de firkantede systemer og puttes i kasser der ikke passer!! Men giv ikke op! Der er håb forude, det er jeg SIKKER på!

Sender positivitet ud til alle der har brug for det

H
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat