Se enkelt indlæg
Gammel 07-05-2017, 10:07   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af SfnMadsen Se meddelelser
Ny sagsbehandler.

Fik ny sagsbehandler i torsdags, da kommunen ikke mente, at min nuværende havde kompetencer nok, til at køre min sag videre.

Hun er en strid heks og sagde direkte, at kommunen ikke rettede sig efter, hvad der stod i de lægelige papirer.
Citat:
Oprindeligt indsendt af SfnMadsen Se meddelelser
Mit gamle praktiksted, ville tilbyde mig job hos dem, hvis det var det der skulle til, for at få fleksjob.
Til det sagde Sb ; du kan da bare arbejde de 9 timer og så modregner vi dig i kontanthjælpen.
Min erfaring er, at man ikke altid skal hænge sig så meget i hvad de siger, men i hvad man har på skrift.

Jeg har oplevet mange "mærkelige" udtalelser fra sb'ere, men har aldrig set disse udtalelser på skrift.

Mit råd er, at du skriver til din sb, noget i stil med:

"Til Sb

På vores møde d. 4/5-2017 forstod jeg på dig, at fleksjob for mit vedkommende er helt udelukket og, at jeg må klare mig på kontanthjælp med modregning for evt. arbejdsindtægt.

(Og her kan du tilføje flere ting fra mødet, som du vil have af- eller bekræftet)

Har jeg forstået dette korrekt?

Med venlig hilsen SfnMadsen"

Brevet printer du ud, afleverer det i receptionen på jobcenteret, og beder om kvittering for modtagelse.
Samtidig kan du i receptionen spørge, om de kan oplyse dig svarfristen på din henvendelse.

Citat:
Oprindeligt indsendt af SfnMadsen Se meddelelser
Jeg er simpelthen målløs over den måde, som de behandler en på. Jeg agter at skrive til socialministeren, Jesper Christensen. Her vil jeg klage over det som Sb udtalte.
Jeg tror ikke du skal forvente, at en socialminister går ind i enkeltsager.

Hvis du ønsker at klage over en sb, så skal du gøre det til jobcenterchefen og/eller kommunalbestyrelsen.
Men hvis du klager over sb på grundlag af ovennævnte, så tror jeg godt du kan forvente, at sb vil påstå, at hun aldrig har sagt sådan.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat