Se enkelt indlæg
Gammel 21-09-2006, 12:59   #30
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
RE: Syg på kontanthjælp+ pensionsansøgning

Hej Helle

Jeg soidder og føler med dig, hvor svært det er at være en del af et forbadet system, hvor der ikke er plads til mennesket bag.

Jeg er selv en del af systemet, og jeg går fra den ene prøvning til den anden. Jeg havde også fået den besked at min sag nok gik blankt igennem på sidste møde, men ak nej, jeg skal i endnu en prøvning. Jeg er bare spændt på om jeg når alle de prøvninger inden de tager mine sygedagpenge.

Håber for dig at du kommer igennem med din & 17, man har da lov at være heldig en gang imellem.

Du skriver du har det dårligt, fordi du brød fuldstændig sammen. Det kan jeg godt forstå, men hvis det kan trøste dig bare lidt, så har jeg også prøvet et par gange. En gang da de fortalte mig, jeg ikke havde ret til sygepenge, tudbrølede jeg pludselig, som havde de trykket på en knap. Jeg stod da ude, hvor alle kunne se mig og for en gang skyld handlede de hurtigt og jeg blev lempet ind på et kontor, hvor man så fandt ud at at jeg godt kunne få en lille smule. Tvivlen opstod, fordi jeg arbejde som vikar.

Nej Helle, det er ikke let, men det må da for pokker lykkes!!!!!!!!!!!!!

På med vanten, hvis du kan. Som Hejdien skriver, kan det kun gå en vej.

Bea:|
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat