Emner: Syg igen
Se enkelt indlæg
Gammel 10-12-2016, 00:52   #23
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ydur32 Se meddelelser
Helt enig Vovse hvis det er sådan det foregår.
Det jeg vil frem til er at det nok er de færreste som forsøger at give sig 100 %, hvis der betyder at de ikke kan komme på fleksjob men i stedet bliver selvforstærkende på fx 25 timer.
Jeg forstår udmærket din tanke.

Citat:
Oprindeligt indsendt af ydur32 Se meddelelser
Personligt kan jeg godt arbejde igennem på fuld skrald selvom jeg har det elendig og så senere gå ned. Nok ikke det man skal vise i arbejdsprøvning - så hellere køre sikkert og give op lidt før.
Det er jeg ikke helt enig i.

Sidste gang jeg var i arb.prøvning skulle jeg være der fra kl. 8-12 mandag, tirsdag, torsdag og fredag.
Jeg var der som aftalt både mandag og tirsdag, mødte til tiden torsdag, og syntes det gik som smurt, men efter 1 time knak filmen, ryggen sagde fra og jeg måtte gå hjem.
Jeg blev hjemme om fredagen og hele den efterfølgende uge, og startede så op igen.
Nu havde ryggen fået et "knæk" og så skulle der ikke ret meget til før jeg kunne mærke, at det gik den forkerte vej igen, så resten af tiden var jeg der 1-2 timer om dagen.
Der blev ikke ændret i planen, men når jeg kunne mærke min grænse var nået, så fandt jeg min kontaktperson og sagde, at jeg gik hjem.

Inden jeg startede spurgte jeg min konsulent hvad jeg skulle gøre hvis jeg en dag blev nødt til at gå før tid, af helbredsmæssige grunde.
Svaret var, at jeg skulle sige det til chefen, og så skulle jeg ringe til konsulenten. Så jeg talte i telefon med min konsulent 4 gange om ugen, og fik vendt mange ting undervejs.

At jeg gav den "fuld skrue" fra starten tror jeg var positivt, for så havde de jo set, et jeg gerne ville, men at det gik galt.

Citat:
Oprindeligt indsendt af ydur32 Se meddelelser
Får ofte at vide at jeg ser frisk og "godt" ud på jobbet.
Folk siger det for at være flinke men de skulle vide hvordan jeg har det indvendigt.
Du skal øve dig i, at droppe poker-fjæset.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat