Emner: Syg igen
Se enkelt indlæg
Gammel 03-12-2016, 16:43   #1
ydur32
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2012
Indlæg: 45
Styrke: 12
ydur32 er ny på vejen
Syg igen

Hej,

Jeg er lidt i vildrede. I 2009 gik jeg ned med angst, depression og stress. Var sygemeldt 10 mdr hvor jeg var igennem behandling af forskellig karakter. Jeg var så heldigt at have en tålmodig arbejdsplads som ventede på jeg kom tilbage. Stille og rolig arbejdede jeg på mig fra 12 timer til de nuværende 35 timer. Det sket gennem mange år og en masse bump på vejen og nok også afsavn til en del socialt. Jeg er stadig medicineret.

Problemet er at jeg nu er gået ned igen. Har kun været på job sporadisk den sidste md. Holdt en del ferie og barsel og sygedage i håb om det kunne blive bedre. Tilsyneladende skal det mere til så overvejer at blive fuldt eller deltids sygemeldt. Er bange for et langt forløb som sidst. Er det måden at gøre det på? Vil så gerne beholde mit job. Lige pt vil jeg nok kun kunne arbejde en 15 timer om ugen.

Vil ønske jeg kunne få et fleksjob som jeg kunne holde til resten af mit arbejdsliv. Hvis jeg bliver sygemeldt fuldt vil kommunen så se på min tidligere sygdomsperiode igen eller er det helt forfra. Hvad skal der til for at få fleksjob på egen arbejdsplads.? Det er på kontor og jeg passer stort set mig selv stille og roligt . Fysisk arbejde er udelukket da jeg også har fået dum diskusprolaps.

Hvad kan I råde mig til? Lige pt har jeg nok brug for ro. Men er bekymret for fremtiden. Vil gerne en holdbar løsning.

Tak.
ydur32 er ikke logget ind   Besvar med citat