Emner: Diagnoser...
Se enkelt indlæg
Gammel 06-08-2008, 18:29   #1
Kjersti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kjerstis avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2008
Lokation: Midtsjælland
Indlæg: 177
Styrke: 16
Kjersti er ny på vejen
Diagnoser...

Da jeg jo blev sygemeldt i 2007 pga. smerter i nakke, skulder og lænden, sendte min læge mig til arbejdsmediciner, som så sendte mig videre til røngten, hvor lægerne i ringsted beskrev disse billeder. Slidgigt ved 5 og 6 halshvirvel og udtalt indsnævring af foamen, dvs. de huller nerverne løber igennem og ligeledes udtalt slidgigt i hele lænden. Så pga. jeg begyndte og få strålesmerter i arme og ben ville min læge have mig scannet, hvilket jeg så er blevet i næstved. Der skriver neourlogen at scanningen viser slidgigt ved 5 og 6 halshvirvel, og at det normalt ingen smerter giver, hvor fanden kommer de så fra??? Mit spørgsmål er.. har man ret til og få en anden til og kigge på disse billeder fra scanningen, da det ikke stemmer overens med røngtenbilleder fra ringsted???
Neourlogen fra næstved sagde også til mig, at der ikke var nogen grund til og få ultralydsscannet min skulder, selvom jeg har smerter i denne hver dag, men jeg holdte fast i at jeg ville og så viser det sig, at mine sener og muskler er ødelagte af overbelastning fra mit arb. igennem 16 år. Jeg stoler ikke en skid på disse gamle nisser som går rundt på næstved sygehus. Hvad ville i stille op.



Tak for jeres altid gode råd og svar.

Tanker fra Kjersti

Sidst redigeret af Kjersti; 06-08-2008 kl. 18:30. Årsag: rettelser
Kjersti er ikke logget ind   Besvar med citat