Se enkelt indlæg
Gammel 22-09-2013, 16:42   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg tror alle kan nikke genkendende til det du skriver...

Man skal da også tænke på sig selv først og fremmest da ens helbred nok er det vigtigeste i ens liv...

Dog er jeg rigtig glad for at alle ikke gør som du gør...og det er ikke en anklage imod dig....eller dem som er nødt til at tænke på sit eget helbred før andres problemer...da jeg sagtens kan forstå hvis man tænker på sig selv først...

Personligt synes jeg det er mere end svært at tænke på mig selv når jeg ser alle de uretfærdigheder der er rundt omkring i det her system...

Problemet ved at gøre sådan som du gør....det er at der bliver mindre til at råbe op og hjælpe alle dem som er på vej igennem dette system og med alt dette indebærer...

Vi har feks en som Peter her på siden....og jeg ved godt at det ikke er retfærdigt kun at fremhæve ham....for der er mange flere end ham som gør et fantastisk stykke arbejde....til trods for at de selv er mega syge...men sådan en som Peter...ja han er virkelig med til at gøre en forskel for alle dem som endnu ikke er kommet ud med et fleksjob eller en pension...

Tja denne side ville ikke eksistere...

Men når det er sagt...ja så forstår jeg godt hvis man tænker på sit eget helbred før alle andre....

Alle dem som endnu ikke er kommet igennem...ja i kan i den grad være glade for dem som har overskuddet og som gider at kæmpe for jer...

Nu kunne jeg forstille mig at der måske er nogen som vil misforstå mit indlæg her....

Så lige for at gøre det helt klart....

Jeg er ikke ude på at anklage nogen...

Jeg er ikke ude på at fortælle at noget er mere rigtigt end noget andet...

Hver især må vi jo afveje hvad der er vigtigst for sig selv...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat