Se enkelt indlæg
Gammel 15-11-2008, 00:37   #8
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Nogen gange, og her bliver det tydeligt, hvis mand KL er.

Tænk hvis der blev handlet lige så hurtigt, når det går ud over borgeren. Her tænkes bl.a. § 100(merudgiften).

KL argument, at det trækker sagsbehandlingen, holder altså ikke vand.
Som reglerne hidtil har været skal man først undersøges/gives tilbud fra egen tandlæge.
Dette skal så vurderes af tandlægekonsulent. derefter bliver man så indkaldt til tandlægekonsulent for undersøgelse.
Sådan foregår det ihvertfald i Hillerød Kommune. Godt, at der bliver sat en stopper for denne unødige ventetid. Min sidste ansøgning er stadig ikke færdig behandlet, og ansøgning indgivet i starten af aug. Jeg har senest, henvidst til omtale afgørelse, da de senest igen forlangte undersøgelse af tandlægekonsulenten.

Næ.. kommunernes problem er, at det er svære at snyde borgere, for nødvendige hjælp, når behandlingen, foreslås udfra uomtvistlige fakta. Og tandlægekonsulenten kan således ikke snyde på samme måde som lægekonsulenten kan i andre sager.

PS. Jytte, kan du præcisere, hvad du helt nøjagtig har brug for, evt give eks for forståelsen.

vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat