Se enkelt indlæg
Gammel 11-08-2008, 10:13   #1
Blueday
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2007
Indlæg: 12
Styrke: 17
Blueday er ny på vejen
Usikker fremtid

Hej alle K10`er

Jeg er ny i dette forum, men har længe fulgt med på sidelinien og beundret jeres hjælp, gode råd og støtte til hinanden. Jeg håber gensidigt, at kunne blive en del af dette.

Min situation er den, at mine sygedagpenge udløber sidst i Sep. - og jeg er ret usikker på hvad fremtiden bringer.

Jeg er stadig ansat i en virksomhed, men har været sygemeldt og på sygedagpenge i 2,5 år.

Min chef er åben for et evt. flexjob, men forventer jeg kommer op på 18-20 timer i ugen.

Men det gør jeg ikke !!!!! - Jeg er snart færdig med 13 uger på REVA, der vuderer mit ugentlige timetal til 6-9 timer. Hvilket stemmer godt overens med, hvad jeg selv synes jeg kan magte.

Jeg har ( som mange af jer ) heller ikke en særlig " menneskelig " sagsbehandler i kommunen, og frygter nu at få beskeden om at være for " dårlig " til flex - men - for " god " til pension.

Mine læger betegner min situation som stationær og kan ikke tilbyde mere operativt.

Har i nogle gode råd, til hvad jeg her på falderæbet bør være opmærksom på, ( da jeg efter 2,5 år i systemet, detsværre ikke mere stoler på kommunen )
for ikke at havne mellem " to stole "

Ha`en god dag,
Blueday
Blueday er ikke logget ind   Besvar med citat