Se enkelt indlæg
Gammel 17-07-2017, 23:22   #14
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Ses vi i morgen på Lærkevej 18 København?

Meget vigtigt vi manifesterer vores modstand mod Københavns kommunes sagsbehandling.

Se her:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=30672&page=6
Jeg var der og kiggede efter dig, men så dig ikke.

jeg kom ca. 15 min, for sent men aldrig har jeg været til en demo der var så fantastisk.
Talerne var uden sidestykke, men det mest epokegørende var at Bitten endelig efter ca. 2 timer kom ud og bekendtgjorde at Valdimira have fået sin FTP.
Jeg tror og med mange andre jeg talt med, at det kun var fordi de ikke turde andet.
Der har været så meget mediedækning lige om hendes sag. Men desværre er ikke alle sager så profileret, så vi må kæmpe videre.

Mee allerslev kom , som hun havde lovet, og holdt en tale.
Hun blev buuet ud og , da hun udtalte at hun stadig stod bag reformen måtte jeg trække mig tilbage.

Hun kom fra Rehabiliteringsmødet, hvor hun var vidne til,at en meget syg kvinde var til møde i på en briks efter flere års helvede og tortur, så udtalte hun det.
Håber virkelig at ingen herinde påK 10 stemmer på hende, for det har hun ikke fortjent.
Følg med på Information , som de næste dage følger emnet.
Og til jer politikere, som ser på K10 så synes jeg deet er ynkeligt, at ikke en eneste af Jeg mødte op i dag.
Holder I virkelig allesammen sommerferie langt væk fra København og er I så langt væk at et par timer i kalenderen ikke var til rådighed?


Sidst redigeret af vasen; 17-07-2017 kl. 23:25.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat