Se enkelt indlæg
Gammel 17-07-2017, 23:20   #13
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Jeg var også tilstede, men gik efter ca. 1 time, da retorikken efter min mening løb af sporet startende med ord, som "røvhuller" og "psykopater". Og langt senere sammenligning med Auschwitz ect.

Hvis disse demonstrationer skal brede sig, som ringe i vandet og få større og større opbakning også blandt dem, der ikke deltager el. direkte er berørt af Jobcentrenes og beskæftigelsesborgmester Anna Mee bortforklaringer med at førtidspensionsreformen fungerer, og medarbejderne på Jobcentrene "bare" følger loven, selvom mange syge danskere, som Vladimira skal kæmpe ud over alle grænser for at opnå en førtidspension, som jo i disse tilfælde burde være soleklart for alle uanset gældende lov. Hvis loven ikke kan tilkende et menneske som Vladimira førtidspension, så man loven laves om. Punktum.

Her et lidt længere link end det Anna Mee selv har lagt ud på "fjæsen", da det jo virker, som hun har valgt den bid ud, som skal give et dårligt indtryk af demonstrationen samlet set.

https://www.youtube.com/watch?v=rT1jFNnAy_M

Og synd der ikke er mere video ude fra starten af demonstrationen inden retorikken efter min mening kammede over. Det er ok efter min mening, at være vred, men ikke frugtbart, at anvende den salgs ord, hvor grøfterne bare bliver dybere.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat