Se enkelt indlæg
Gammel 13-12-2009, 23:17   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nogen kommuner er nok værre end andre og jeg kan simpelthen ikke fatte den afgørelse (den er vist fra 93 ikk kunne ikke lige finde den ) jeg har lige været igennem de sidste samtaler og min sagsbehandler anbefaler klart en ftp netop fordi jeg lige har fået diagnosen fib ..

Læger og lægekonsulenter kommer da også alle som en frem til at det nok har været noget der har været der de sidste 10-12 år og så bare er blevet forværret med tiden ,men at sygdoms historie passer og at man bare dengang har skudt skylden på andre sygdomme (stress udbrændthed og borrelia ) som alle har de samme symptomer ...

Med diagnosen fib mener de at det er slut netop fordi det er videnskabeligt dokumenteret at man ikke kommer sig fra fib , måske ro og orden kan bedre stress men ikke fib , måske pencelin kan bedre borrelia men ikke fib og i den erkendelse og med et tilbageblik i min sygdoms historie mener de ikke at der er mere at gøre ..

Så det er der åbenbart også forskel på fra kommune til kommune ..

så godt her for et lille stykke tid siden at en havde fået afslag på tror det var fleks ud fra den afgørelse fra 93 men da det er så mange år siden så burde der antages en ny sag med en ny afgørelse i den socialeankestyrelse , verden er jo ikke gået i stå på det område efter de traf den afgørelse ...
  Besvar med citat