Se enkelt indlæg
Gammel 25-04-2019, 11:32   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af fatternada Se meddelelser
... Okay. Det vidste jeg ikke man kunne. Tusind tak

Jeg troede, jeg var kommet ind under ignorerings-listen. Jeg mener nemlig at have læst herinde et sted, at kommunen kan fravælge at svare, altså at de ikke behøver besvare en borgers henvendelse, hvis de ikke finder det relevant!
Jeg gik engang og ventede på svar fra min sb, og jeg var på det tidspunkt rimelig træt af deres smøl, så da der var gået en uge uden svar klagede jeg til jobcenterchefen.
Jeg fik et pænt svar hvori hun gjorde opmærksom på, at de havde en svarfrist på 14 dage.
Jeg ventede til de 14 dage var gået, havde endnu ikke modtaget svar, så jeg klagede igen, og så gik der ikke langt tid før svaret kom.

Jeg brugte metoden nogle gange, og fik altid fin respons.
Kørt før jeg blev tilkendt fp klagede jeg over, at min sb havde påstået, at man ikke selv kan søge fp når sb har sat en ansøgning igang.
Kort efter jeg var tilkendt fp fik jeg svar fra jobcenterchefen, at min klage var taget til efterretning.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat