Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2013, 10:30   #8
ZikZak
Hjemmevant på K10
 
ZikZaks avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2013
Indlæg: 225
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
ZikZak er ny på vejen
Tak for svar alle sammen.

Gisne: For de andre ansatte er det selvbetalt pause.

Dancer: Det er en "bare" virksomhedspraktik. Men på baggrund af denne afviser kommunen at jeg kan komme i betragtning til revalidering eller fleksjob, så på den måde er praktikforløbet blevet meget vigtig. Der er beskrevet skånehensyn i aftalen.

Nøgne tær: Puha det bliver hurtigt indviklet synes jeg.

I afslaget fra kommunen på at foretage sig yderligt overhovedet læner de sig op ad at min jobkonsulent har skrevet at jeg har arbejdet 22 timer effektivt, og de skriver samtidig at mine skånehensyn kun vedr. tid. Begge dele er ukorrekte.

I praktikpapirerne står der skånehensyn i forhold til struktur og "ingen kundekontakt" eller tidspres. Der udover står der i min statusrapport fra sygehuset at de anbefaler en arbejdstid på mellem 15 og 18 timer, og at jeg ikke skal arbejde under tidspres samt at jeg ikke bør kunne sættes i konfliktsituationer med f.eks. kunder eller leverandøre.
Mht effektiv tid i praktikken så har jeg optalt min effektive arbejdstid til 17,5. Jeg har skrevet til min praktiksted for at høre om de er enige i denne beregning, og det er de. Dette vil jeg skrive i min partshøring...

Nogen der tror det kan gøre en forskel?
ZikZak er ikke logget ind   Besvar med citat