Se enkelt indlæg
Gammel 27-01-2009, 20:49   #4
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Hej Stella.

Nej, jeg er ikke flexer, jeg er bare på sygedagpenge, jeg er ikke rigtig udreddet endnu, jeg sidder med en halv resouseprofil, og har absolut INGEN kontakt med sagsbehandler eller andet. Og når jeg spørger de sagsbehandlere på Contra ( det firma som laver min resourseprofil), så kan de hverken sige buh eller bæh.

Jeg ved bare fra alle de undersøgelser jeg har været til (smertekliniker og diverse), og udfra lægelige oplysninger, at jeg aldrig vil blive smertefri, og at jeg vil blive nødt til at se mig om efter nyt job, fordi jeg ikke ville kunne varetage et fysisk hårdt arbejde.
Og jeg er ret ivrig, for jeg føler lidt jeg sidder tilbage med ingenting, og jeg vil gerne vide hvad mine udsigter er, hvad kan jeg? hvad har jeg krav på? hvad kommer der til at ske? osv osv.

Phhmw: Tak for linket, og jeg vil selvfølgelig opdatere når jeg ved noget nærmere, om hvad vi unge har af muligheder, når jeg finder en ende i alle de her spørgsmål.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat