Se enkelt indlæg
Gammel 26-09-2007, 15:44   #30
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
MAIL TIL PROCESBEVILLINGSNÆVNET d. 26. september 2007.

Att. Anne Horstmann

Kære Anne Horstmann

Jeg foreslår, at Procesbevillingsnævnet omgående og i henhold til Menneskerettighedskonventionens art. 6 udreder de udgifter jeg har forelagt i mine 2 sager, hvor jeg har fået afvist fri proces og har betydet, at jeg ikke kan betale for advokat til at føre mine sager ved domstolene og derfor har droppet begge sager.

Nævnet skrev: At jeg "ikke havde rimelig grund" til, at føre sag, da ansøgning om fri proces blev afvist?

Nævnet skrev: At det "ikke havde nogen social betydning for mit liv", da ansøgning om fri proces blev afvist?

Procesbevillingsnævnet bør derfor omgående betale de 161,450,00 kroner der er afgørende for, at mit liv også fortsætter efter folketingets åbning tirsdag den 2. oktober 2007.

Venlig hilsen www.Benny-G.dk Benny Gerhard

----- Original Message -----
From: BENNY GERHARD
To: [email protected]
Sent: Tuesday, September 25, 2007 12:33 PM
Subject: Fw: Benny Gerhard / Fri proces


Att. Anne Horstmann

Kære Anne Horstmann

Jeg må have en afgørelse nu, ellers kommer nedenstående mail til, at stå ved magt?

Jeg ringer i dag kl. 14.00

Den Europæiske Menneskerettighedskonvention

Artikel 6 . Ret til retfærdig rettergang

Stk. 1. Enhver skal, når der skal træffes afgørelse enten i en strid om hans borgerlige rettigheder og forpligtelser eller angående en mod ham rettet anklage for en forbrydelse, være berettiget til en retfærdig og offentlig rettergang inden en rimelig tid for en ved lov oprettet uafhængig og upartisk domstol.

Mvh. Benny Gerhard


----- Original Message -----
From: BENNY GERHARD
To: [email protected]
Sent: Monday, September 24, 2007 3:40 PM
Subject: Benny Gerhard / Fri proces


Att. Frederik Biegumfeldt

Kære Frederik Biegumfeldt

Jeg har forsøgt, at ringe flere gange men forgæves.

Det er en direkte hån imod mig, at jeg ikke kan få en "retfærdig afgørelse" i min sag.

Procesbevillingsnævnet er direkte skyld i, at jeg har måtte stoppe 2 ankesager ved domstolene!

Procesbevillingsnævnet er direkte skyld i, at der bliver iværksat en fogedsag fra min advokat, for
manglende betaling af advokatsalær!

Snart er det slut: Se hjemmeside www.Benny-G.dk og Strasbourg tager over.

PS: Svar hurtigt.

Venlig hilsen

Benny Gerhard
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat