Se enkelt indlæg
Gammel 21-09-2007, 22:11   #23
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Kære Benny G.

Jeg er godt nok ked af, at du er blevet udsat for sådan en situation. Det var rigtigt godt, at den sag kom for retten. Det er da utroligt, at kommunen så ikke 100 % så retter sig efter loven alligevel efter, at du havde vundet sagen i retten.
Hver gang, du har søgt noget, som er blevet afvist, også når det f.eks. gælder tilskud til fitness eller behandling, så klag endelig til Det Sociale Nævn. For du har retten til et bedre liv!!

Det er kedeligt, at sagsbehandlere ikke kan sætte sig ind i de forskellige love, men retter sig mere til deres egen vejledning.
Jeg arbejder selv indenfor hjælpemidler og har lige været på et kursus i lidt af loven omkring hjælpemidler til borgere. Det var meget interessant.
Bla. blev der nævnt, at det var utrolig vigtigt, at man så på, hvilke behov borgeren har.... sådan at borgeren kan få et normalt liv som muligt!

Hej QUOTE

Du er ikke helt opdateret!

Det Sociale Nævn omstødte Gladsaxe Kommunes ulovlige nedskæring af hjælp til, at jeg er berettiget til, og har fået døgnhjælp hele ugen.

Erstatningssagen ved landsretten tabte jeg fordi landsdommerne valgte, at tilsidesætte mit bevismateriale i form af sagsbehandlers urigtige oplysninger til lægekonsulent, og dennes brug af disse.

Ankesagen til Højesteret måtte jeg afbryde, da Procesbevillingsnævnet i mere end et halvt år, havde nægtet, at bevilge fri proces.

Sagen med Gladsaxe Kommune er et angreb på min person, da jeg siden 1992 da kommunen fratog mig døgnhjælp har nægtet, at få installeret et nødkald i mit hjem. Jeg ville ikke bures inde!

SATS Fitness har sponsoreret mig træning de sidste 2 år, fordi jeg gjorde en god reklame for dem, mens jeg endnu kunne træne!

Lad os håbe på, at det kommer til at fungere igen???

Benny Gerhard
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat