Emner: Pension
Se enkelt indlæg
Gammel 08-08-2013, 10:35   #14
havnissen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2011
Alder: 66
Indlæg: 61
Styrke: 13
havnissen er ny på vejen
Hej Stampe
Undskyld at det er lang tid siden jeg skulle have svaret dig, men tak for svaret, har været inde og checke min pensionskasse og det ser rigtig godt ud.

Er nu startet på arbejds prøvning for at se hvor mange timer jeg kan klare, lige nu ser det ikke så godt ud, kan klare 3 timer om dagen 3 gange om ugen og ligger så flad derhjemme resten af tiden og må tvinge mig selv til at få lavet noget herhjemme, det er jo ikke noget liv men må se om jeg får det bedre.

Må sige at både sagsbehander og jobkonsulent er rigtig flinke overfor mig, men føler at de stryger mig med hårene så længe jeg gør hvad de siger, jeg prøver virkelig at gøre mit til at få det bedre, spiser lykkepiller, alle slags vitaminer, epilepsi piller for mistanke om epileptiske anfald men de hjælper ikke men tager dem alligevel for mine nerveskader, er begyndt på melatonin har læst de er gode for mange ting er spændt på om de hjælper på nogen af de senfølger jeg har.
En af de nye ting jeg er begyndt at lide af er let til gråd, især når jeg snakker med andre om mine senfølger eller når jeg selv har lavet noget og jeg ikke kan mere så bliver jeg enormt trist til mode og begynder at græde, hvad der irreterer mig meget da jeg ellers er en person med stærk psyke, eller det har jeg altid været.
Tænker tit på at bare jeg ikke havde overlevet sygdommen så havde jeg sluppet for dette helvede.
Prøver at være den glade og imødekommende person, for det skal man jo være når man har overlevet sådan en alvorlig sygdom, men vil ikke gøre andre kede af det på mine vegne, især ikke min familie, men det er svært at leve på en løgn.

Er nogen af jer andre der har haft nogen af de symptomer inden for jeres sygdomme/senfølger eller er jeg bare for en pivskid.
havnissen er ikke logget ind   Besvar med citat