Se enkelt indlæg
Gammel 26-01-2014, 02:50   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej jeg har godt nok ikke oplevet nogen betændelses tilstand....og det får man da heller ikke...det er jo endnu bare et dårligt argument for at man skal bruge nicorettes produkter....produkter som faktisk ikke virker på de fleste...ihvertfald ikke hvis man skal stoppe med at ryge helt...

Mine lunger har faktisk fået det ualmindeligt godt her efter jeg er stoppet med at ryge og jeg damper i stedet for...og jeg er ret sikker på at jeg ville have mærket det hvis mine lunger skulle få det dårligt af det..

Egentlig lidt vildt at en på et rygestop kursus vil sørge for at folk forsat skal være afhængig af alm cigaretter hvis nu ikke man kan stoppe på nicorette produkter..

Kunne være sjovt at se om de får procenter fra firmaet de anbefaler...tiltrods for at under 7 % kan holde op med at ryge via dem..

Bare det de bliver ved med at bruge argumentet kølervæske..det er vildt...jamen øhh det er jo i alle mulige andre produkter som vi spiser og drikker...men dem snakker de ikke om....ej heller at det er godkendt til indtagelse...

Igen bruger sundhedsstyrelsen og kræftens bekæmpelse noget dokumentation som ikke er gangbar...når de henviser til fda`s undersøgelser om at der findes rester i der kan fremkalde kræft...

De har været ude og sige at de ikke kan genskabe de resultater og det må have været en fejl..

De siger hele tiden at de mangler dokumentation på at det faktisk hjælper folk til at holde op med at ryge...

Gad vide hvorfor de ikke lytter til alle de mennesker som siger at de er holdt op med at ryge pga ecigaretten..

Der er faktisk også lavet nogle enkelte undersøgelser der siger at når man bruger nicorette produkter ja så er der under 7 % der stopper med at ryge men at når folk bruger ecigaretten ja så er der ca 80 % der lægger de alm cigaretter på hylden...

Men dem lytter de vel ikke til...for det hele drejer sig jo ikke om ecigaretter og e væsker....

Det eneste det drejer sig om ja det er penge i statskassen og tilskud til kræftens bekæmpelse..

Som den kære ledende overlæge skriver ja så ville vi se et kæmpe fald i kræft sygdomme og KOL sygdomme...

Men ham lytter de jo ikke engang til...

Nej jeg tror det er rigtig smart på nuværende tidspunkt at hamstre væsker hjem så man altid har...

Jeg har ihvertfald startet og har en del nicotin baser i fryseren hvor det kan holde sig i ualmindeligt lange tider og jeg forsætter med det indtil jeg er 100 % sikker på at jeg aldrig vil løbe tør....bare i tilfælde af at de forbyder det og gøre så man ikke kan få fat på det mere...

Måske kan vi lave en aftale med Helene om at vi kan købe af hende når og hvis det kom dertil at vi ikke selv kan skaffe det...hun er ret sikker på at hun kan blive ved med at få fat på det..

Med den aggressive måde de er ude med både her i danmark og alle andre steder for tiden....ja så kunne man godt forstille sig at der vil komme et stop for det på et tidspunkt eller at de vil gøre det så dyrt at der ingen penge er at spare på det mere...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat