Se enkelt indlæg
Gammel 27-10-2009, 16:10   #8
anetta
Hvor skulle jeg ellers være
 
anettas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2007
Lokation: Lolland
Indlæg: 127
Styrke: 18
anetta er ny på vejen
ang. FP

MTVRV1

ja,det hotte emne,var i formiddag på P4 og der var borgmesteren med flere,fra Lolland kommune de havde i studiet,de blev også spurgt om det emne,nok valg flæsk,vil jeg tro

og der blev det også nævnt,at folk som søgte FP i en kommune og fik afslag,flyttede til en anden by og søgte FP igen og fik de FP i den anden by,ja,så flyttede de til den by,hvor de kom fra,det kasse tænkning så det basker,går den så går den,men man måtte mene,at regler er til for alle og ikke for,at det skal være en udnyttelse af det sociale system af visse personer,men desværre fortolker komunerne jo,ikke lovgivningen ens og det er uhørt

hla 72

næææ,synes snart heller ikke,at der i systemet,bliver set på folk og deres skavanker,til en FP,det er bare med,at få folk smidt i job eller flexjob enten de kan eller ej og ja,det er snart sådan et det ikke er nok med hovedet under armen...hvor er det menneskelige snart henne

jeg kan få det helt dårligt når jeg her på siden , læser om alle de mange som må slås og kæmpe i hverdagen,mod systemet for retfærdighed og et levebrød...

Sidst redigeret af anetta; 27-10-2009 kl. 16:14.
anetta er ikke logget ind   Besvar med citat