Se enkelt indlæg
Gammel 30-09-2008, 11:33   #10
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja det er virkelig en masse latterlige tiltag der kommer i øjeblikket... skal nok også ende med at førtidspensions reformen skal hive flere syge ud på arbejdsmarkedet hvis jeg gætter rigtigt.

Det mest absurte er jo så, som andre her er inde på, at bøtten er ved at vende... reglerne kommer til at være for skrappe og ude af trit med udviklingen (eller skal vi kalde det indviklingen?).

Heldigvis er det også sådan, at jo flere der kommer i fedtefadet via fyrringer osv. jo flere vil der stå med udstrakt arm og forvente hjælp... desvære bliver en del af dem også de idioter der deserterede vores velfærd, for at spæde deres tegnebøger op med skattelettelser i sin tid. Dem kunne jeg godt onde skulle fortsætte under Claus Hjort regler under hele rød regerings regeringsperiode! imens vi andre kan få ordentlige vilkår

Men resultatet bliver at jo flere der vil være til at benytte velfærdssamfundet under bundlinien, jo mere humant kommer det til nødtvungent at blive, for ellers ryger der for mange stemmer fra blåt hold. Der vil utvivlsomt blive fokus på bedre regler efterhånden som krisen rammer hårdere og hårdere. Kan kun indrømme, at jeg SER FREM TIL krisen.

Alle de syge mennesker som claus hjort fik presset ud på arbejdsmarkedet i fleksjobs osv. de vil være de første der står for skud når fyringssalven skal skydes af... mennesker man fyldte med guld og grønne skove om det rummelige arbejdsmarked. Hvilket betyder at syge der har vænnet sig til en højere løn, atter skal ned og rulles i overførselsindkomsterne og måske sænke levestandarden.

Jeg har været meget pessimistisk i lang tid, men jeg er efterhånden ret overbevist om, at Fogh regeringen ryger ved næste valg...

... og jeg GLÆDER MIG!
  Besvar med citat