Se enkelt indlæg
Gammel 28-04-2010, 16:53   #21
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Linuzmor Se meddelelser
Jeg er ikke blevet arbejdsprøvet inden vi søgte ftp. jeg magtede dårligt nok at møde op på jobcenteret til samtale, derfor har min psykiater skrevet i en tidligere status fra August 2009 at det er umuligt at arbejdsprøve mig for nuværende. Har nemlig en mistanke om at det er det de afviser mig på.

Håber der nogle her der kan komme med nogle guldkorn og guide mig lidt i dette her. Er godt klar over at jeg skal skrive det som en klage, men ved ikke lige hvordan jeg skal begynde....puha dette her sygstem er da ikke for alm. mennesker, man skal da være rimelig skarp i hovedet hvis man skal kunne forstå og læse alle de §-
Hej Linuzmor,

Det er en værre en du er ude i her hvar . Hvad ydelse er du på nu ?.

Mht. special lægeerklæringen fra din psykiater i august 09, der skal du næppe tro at denne er forældet, hvis det er det du "ønsker".

Der må jo være gået noget grueligt galt mellem dig og din sagsbehandler. Du er blevet indstillet til afslag på pension, men dette kan vel først ske når du beder om dette, altså godkender og underskriver ressource profilen herfor.?.

Hvis du er i fagforening, så tag fat i deres juridiske afdeling og hør om deres råd på løsning af sagen. Du ville jo gerne have gået hele vejen mod §18, men er blevet stoppet undervejs hvorfor ?

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat