Se enkelt indlæg
Gammel 28-06-2009, 10:41   #2
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Han skal respektere de lægepapir du har.!

At du er bevilliget et fleksjob, er ensbetydende med at der er nogle hensyn der skal tages før du kan bestride et job i x antal timer.!
Han er sikkert et af de tåber som lige skal spille med musklerne, for at se om han kan presse dig til noget.

Men jeg ville skrive et mail til ham, hvor jeg ville gør ham opmærksom på at der forlægger lægepapir på de ting som skal tages hensyn til.
Samt gøre ham opmærksom på at du ikke vil finde dig i at han taler ned til dig, og du slet ikke vil udsættes for hans trusler en gang til da du så vil gå videre med sagen.

Sæt evt. din advokat og chefen for jobcenteret på som cc, det plejer at have en god effekt.

Et forslag til et brev kunne være

Citat:
Med reference til vores samtale fredag d. 27-06-2009, er der et par ting som jeg gerne vil have uddybet.
Du sagde at du ikke mente jeg var til rådelighed for arbejdsmarkeder pga. de hensyn der skal tages, denne udtalelse finder jeg meget besynderligt.
Da jeg har været igennem arbejdsprøvning, og der forlægger lægeerklæringer for hvilke hensyn der skal tages for at jeg kan bestride et fleksjob.
Så jeg vil derfor godt have en skriftlig redegørelse hvori du redegøre for hvilke kompetencer du besidder der gør at du kan tilsidesætte de lægeerklæringer som ligger i min sag.

Ligeledes bryder jeg mig ikke om den tone du brugte overfor mig i telefonen. Der er intet der giver dig belæg for at være nedladende og direkte truende i en telefon.
Derfor vil jeg gerne have en bekræftelse på at der har, var tale om en fejltagelse fra din side af og dette ikke vil ske igen.

Med venlig hilsen
XXXXXXX
Forsat god søndag.

Jsn.
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011

Sidst redigeret af jsn; 28-06-2009 kl. 10:52. Årsag: tilfø
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat