Se enkelt indlæg
Gammel 22-07-2008, 13:22   #71
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej pyt du har helt ret i at det er en intressant problematik ..

Jeg kan desværre ikke få linkene til at virke kan du ?

Jeg syntes at det siger meget om en person der vælger at klage og satse på at få slettet alle indlæg omkring sin person i stedet for at vælge at bruge det til noget konstruktivt evt lære lidt om sig selv, ingen er ufejlbarlig bestemt heller ikke en psykiater ...

Men hvis hun mener at det kan skade fremtidige og nuværende klienter så var det måske en ide at argumentere for det i stedet for at flyve i tastaturet og true med bål og brand..

Men når det er sagt så skal man jo altid som bruger være sikker i sine påstande og ikke mindst at tænke over om nogen ting kan være æreskrænkende .

Men så vidt jeg ved så er der endnu ikke i dk en lov imod at kalde en spade en spade og meninger om bestemte faggrupper eller behandlere har vi da også stadig lov til at have...

Den sag du skriver om husker jeg også godt , men kan heller ikke huske hvad det var og hvor det var , men jeg ved da at web plejer at være meget sikker i sin sag inden han udtaler sig , så vi må bare vente og se...

At evt kontakte en advokat har også været med i overvejelserne ved jeg men desværre er det ikke gratis , og da siden ejes og køres og betales ud af en førtidspension så er der ikke så mange penge til overs til noget sådan jo

Men men en skræmmetaktik fra omtalte psykiater kan det jo være, for i sidste insatans står der ikke noget her i tråden eller i andre som kan give belæg for hendes påstande..

Men selvfølglige kan man ved en mail skræmme en side ejer til at slette alt negativt om en person så kan man jo lige så godt prøve det, men i min verden er der ingen tvivl ...

har hun ikke noget at skamme sig over er der intet at frygte

og et eller andet sted skal man jo trække en streg i sandet for hvad bliver det næste at vi ikke må navngive politikkere , kommuner osv fordi det kan skade ansatte og kommunalbestyrelse...

nææ man må stå inden for hvad man laver hvad enten det er godt eller skidt og så må man uanset hvor man er i hirakiet finde sig i at man kan ses efter i kortene ...

Jeg syntes såmænd at denne tråd har været mere end fair der efterlyses såvel gode som dårlige historier så alle har mulighed for at give sit besyv med, selv eva blach kan komme i dialog med brugerne hvis der er noget hun mener ikke passer , og det havde nok været den smarteste måde at gribe det an på ...

Prøv også at læse det her

http://www.denmarkonline.dk/helsingo...mmeside-200615

kig under artiklen og se andre link om det at lukke hjemmesider...
  Besvar med citat