Se enkelt indlæg
Gammel 22-06-2012, 15:13   #18
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ja den er god den Florken har lagt ind med assertiv kommunikation. ;-)

Jeg tog så mig selv i at blive forarget over en mor, der har stress og er få antal timer på job om dagen netop derfor. Dog kommer hun på vores nærliggende ride skole næsten hverdag med hendes 3 børn og hjælper dem med dit og dat, stald arbejde, feje og lign. måske også. Hun taler som et vandfald, men vi har jo alle hver vores og det må jeg selv også huske, ikke at dømme folk....

Det har f.eks taget mig årevis, at tage hjem eller komme senere og dermed afgrænse min tid, der hvor jeg skal hen. Førhen havde jeg meget svært ved at trække mig. Følte at det "kunne man da ikke lige". Min "veninde" kunne f.eks så også finde på at sige, "nå du gider ikke være social længere"!!? Sådan må det så bare være også selvom det kunne være ironisk ment..

"De" vil aldrig finde forståelse for, at der er begrænsninger for man kan klare selvom det ikke ser sådan ud. Jeg er faktisk glad for den udsendelse der var "gal og normal", for så kan jeg altid sige, "jeg kunne være en af dem", dog havde jeg ikke formået at være igennem det de var, men det ligger låg på at jeg ikke behøver forklare så meget mere.

Samtidig med, at vi skal huske, at sætte grænser for os selv, så skal vi huske, at andre også har deres hvad enten de fejler noget eller ej.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 22-06-2012 kl. 15:17.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat