Se enkelt indlæg
Gammel 28-10-2015, 12:19   #77
Gana
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2015
Indlæg: 408
Styrke: 10
Gana er ny på vejen
Hey Kroner
Du spørger ikke dumt, kender det alt for godt det der med at være trampet ned under gulvbrædderne - pas på dig selv ikk...

Du kan feks skrive:

Hey (Sagsbehandler navn)
Jeg trækker hermed min samtykkeerklæring til indhentelse af lægeoplysninger osv tilbage. Hvis der fremover er behov for at indhente yderligere lægeoplysninger må der indhentes ny samtykkeerklæring herfra.
Mvh..


OG hvis de så sender dig en ny samtykkeerklæring skal du selv være obs på præcis hvad der står på denne...

jeg gjorde dette og meget kort tid efter var der behov for en lægeerklæring fra egen læge. Det var helt ok og der blev sendt en ny samtykkeerklæring inden, MEN i denne var der på forhånd krydset af i ALLE felter der var mulige...
Det var præcis det jeg ikke ville være med til, så jeg printede den ud, fandt min gamle slettelak frem og slette alle disse krydser så der kun var det tilbage ved egen læge. underskrev den og skannede den ind igen og sendte den retur.
Har aldrig fået nogen kommentarer på dette efterfølgende

Hvis det ikke er muligt for dig at printe og skanne, og du modtager sådan en samtykkeerklæring hvor der er krydset af i alle felter, så skriver du bare en mail til din sagsbehandler at den kan du ikke skrive under på, da der er krydset af i forkerte felter.

OG at du ser frem til at modtage en ny, med korrekt afkrydsning

hav en god dag
Gana er ikke logget ind   Besvar med citat