Se enkelt indlæg
Gammel 16-01-2014, 22:54   #20
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ette74 Se meddelelser
Tak havde set sundhedsguidens side (linket), nej der er ved kapeltunnel er der føleforstyrrelse i finger.... jeg har i hele hånden, og op til skulderen og tror meget af det, som lægerne også har fortalt på rygcenteret at det kommer pga. skaden i min skulder..... dog kan min medianus nerve godt være klemt, hvilket de lige har set i det nye undersøgelser, men tror ikke det vil hjælpe særlig meget hvis jeg lod mig operere, har haft skaden siden 08.

Tusinde tak til jer alle for svarende ;-)
Ja, selvom man har en skade i skulderen kan man jo godt få karpaltunnelsyndrom. Det ene udelukker jo ikke det andet.

Altså, hvis dit karpaltunnelsyndrom bliver rigtig slemt, så vil en operation jo sandsynligvis hjælpe på dét, men det vil selvfølgelig ikke hjælpe på problemerne i armen.

Jeg blev opereret i højre hånd for ca. 3 år siden, og siden da er det meget minimalt hvad jeg har mærket til det. Der har været en meget lille smule nogle få gange, men absolut ikke noget, at tale om.
Jeg ville helt sikkert gøre det igen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat