Se enkelt indlæg
Gammel 06-01-2017, 02:56   #43
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Essaon Se meddelelser
hmm.. når jeg læser jeres begrundelser så begynder jeg at undre mig.. jeg har været igennem episoder som er langt mere voldsomme.. jeg har boet på et bosted som barn med voldelige overgreb på daglig basis i årevis.. stedet er dog heldigvis blevet lukket af myndighederne.. jeg har været igennem fejlmedicinering som gav mig alvorlige bivirkninger som næsten slog mig ihjel... og jeg har været igennem en årelang slåskamp mod systemet hvor kommunen stressede mig og straffede mig med sanktioner og trak hele mit levegrundlag væk under mig så jeg røg på gaden og manglede penge til mad... og jeg er aldrig blevet diagnociseret med ptsd
Nu har jeg læst dit indlæg igen, og det er en grum livshistorie.
At børn oplever mishandling i myndighedernes varetægt, og hvor børn altid er den svage part mener jeg også er den mest modbydelige misgerning.
Det er jo som barn man skal have omsorg, og trods man som voksen kan udsættes for livsfare må jeg give dig ret uden at kende din historie til bunds.
Man gjorde et barn fortræd og mere offer kan man vel ikke være.
Da jeg fik diagnosen var den meget afgrænset, men kan se at det har ændret sig.
Jeg har oplevet mange svigtede og grove historier fra unge, som har oplevet de grummeste ting som børn, og til forskel fra mange som først udsættes som voksne, så har sidstnævnte jo i de fleste tilfælde haft en liv inden hændelserne.
Da jeg gik i traumecentret accepterede behandlerne ikke mobning som en årsag til PTSD.
Det blev betegnet som belastningsreaktion.
Men ophold på et børnehjem med overgreb fra voksen der skal passe på en er jo langt værre. Børn er forsvarsløse i
o ubærligt at tænke på.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat