Se enkelt indlæg
Gammel 01-06-2010, 22:16   #79
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Andersine,

Tak for at du har taget dig tid til at læse min tråd .

Jeg føler at der er mange løse ender i min sag pt. Jeg havde naturligvis håber at lægekonsulenten i går havde meldt til min sagsbehandler at sagen var klar til indstilling. Dog skal det siges at jeg troede at han ville hænge sig mere i en lidt uklar ADHD diagnose mulighed, men nu er det så noget andet.

Og det er der jeg bliver lidt usikker. Lægekonsulenten, stiller sig ikke til tåls med at min psykiater har forklaret sig "mig" i sin status rapport, nej nu vil han også have en eller anden overlæge til at give sit besyv med om alle der er yderligere behandlingsmuligheder, selvom min psykiater og "kommunens" psykiater mener at der ikke er !!. Denne overlæge som jo selv i sin tidligere rapport har henstillet til min psykiater for yderligere afklaring, hun kan jo så sige noget andet, som lægekonsulenten så vil have min psykiater til at se på. !!

Ja det ville da være godt med et møde, men fagforeningen (de kristlige for de er de billigste ) lød ikke på mig som om det var særligt skarpt at bede om en plan for den helbredsmæssige afklaring og arbejdsevne afklaringen ?? DEt lyder jo som om vi starter fra år 0 ? Måske skal jeg vente til min psykiater rapport har været over denne overlæge og de har hørt fra hende ?

Min sagsbehandler/lederen af afklaringes teamet, spørger bare mig og hvad jeg siger til at hun sender rapporten fra min psykiater videre til overlægen fra psykiatrisk skadestue. Tjaaa hvad skal jeg sige, har hun ikke en holdning til min sag ?? Det er jo hende der skal indstille i sidste ende, hvorfor anbefaler hun ikke bare at det er det vi gør for sådan og sådan ?? Jeg mangler noget ansvarstagen og en holdning fra min sagsbehandler, men hun er jo mit eneste håb ??

Hvad ville du gøre Andersine og hvordan tror du min sag vil forløbe videre. Tror du at jeg vil blive "tvunget" til at deltage i et ny terapi forløb evt. på Stolpe gården for at kommunen derefter kan se om "jeg er blevet bedre"? Og vil jeg derefter skulle ud i en ny arbejdsprøvning fordi den jeg har bag mig efterhånden er forældet ?? Fagforeningens jurist siger så at det nok blot vil være en kort arbejdsprøvning idet jeg jo har 6 mdr. bag mig der blev afsluttet januar 2009.

Jeg er lidt i vildrede og jeg vil egentlig gerne vide hvor min sagsbehandler står, samt have en tidshorisont for det stresser mig at jeg ikke ved om jeg er købt eller solgt og i så fald hvornår.

Skal jeg kræve et møde inden sommer ferien blot med min sagsbehandler eller skulle jeg sørge for at få min fagforening, som dog ikke kender mig "endnu" ?

Kh. EE

Sidst redigeret af Enteneller; 01-06-2010 kl. 22:20.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat