Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2008, 02:53   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
LUM og at læsse af engang i mellem kan også være en rigtig god ting...

Jeg tror at vi alle mere eller mindre kender den fornemmelse du sidder med , når man har været til lægen og skal have lavet en statusattest på det hele, så sidder man og tænker hold da kæft mand.. det her kan da ikke være rigtigt...

Jeg kan ikke lige forstå hvordan lægen mener at du skal kunne forklare hvordan det griber ind i din hverdag, på en session ...

jeg er selv pt i både udredning og behandling og har som du også en dårlig hukommelse og nogen ting får jeg bare ikke med...

Det der plager her og nu det der gør ondt her og nu ja det husker man det andet glemmer man .. og det at man lever et liv med de skavanker gør jo at de er blevet en del af en og derfor tænker man altså ikke over dem hverdag , man lære at tilpasse sig , at gøre tingene på sin egen måde og klare det som man bedst kan ...

og det er jo nok det du også er ude i . at det så er så svært at forklare hvad det er der er galt når det foregår oppe i hovdet på en gør det ikke nemmere...

jeg kan godt følge dig med smerter dem kan man mærke og forklare.. det gør ondt og så kan jeg ikke det og det ...

også en af grundene til at jeg er tilhænger af arbejdsprøvninger...

Jeg har som mange andre oplevet at jeg har tænkt hold da op, hvad piver jeg for jeg fejler jo ikke noget .. og når jeg så er kommet i arbejdsprøvning ja så har man fået en brat opvågning .. for så kan man ikke engang klare 3 timer hverdag ...

Så et forslag til dig (har selv brugt det ) ville være at skrive en tidsdagbog , du lægger dig garenteret når ungerne hviler eller er i skole eller hvad de nu er, der er garenteret dage hvor i spiser sent fordi du ikke magter at komme igang med maden pga smerter eller træthed og sådan kan der være mange ting, for dig er det en del af din hverdag og du lægger ikke mærke til det...

Men det er faktisk en stor indgriben i din hverdag, så prøv det engang du vil blive overrasket ..
  Besvar med citat