Se enkelt indlæg
Gammel 14-02-2014, 08:13   #3
Coldkaos
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-02 2014
Indlæg: 6
Styrke: 0
Coldkaos er ny på vejen
Da jeg næsten lige er flyttet til sønderborg, har jeg dermed også fået en ny læge, som slet ikke er klar over hvad jeg har været igennem, og mine diagnoser.. alt har forgået gennem kolding sygehus børne og ungdoms psykiatriske afdeling. Jeg har en journal med mine diagnoser, som fylder godt 6 sider. Mit medicin er blevet udskrevet via kolding psykiatri.

Selvom at jeg har fortalt jobcenteret og min sagsbehandler om min situation, ignorerer de min journal og diagnoser.. og jeg ender i sidste ende med at give op og lukke ned, fordi at jeg ikke har kræfter til at kæmpe. Jeg havde på et tidspunkt min svigerinde med, der hjalp mig, ved at holde dem i ørene på jobcenteret.. men hun er på renden til at føde tvillinger.. så jeg er helt alene, og kan ikke opnå retfærdighed.

Jeg er bare så bange for, at jeg til sidst ikke har noget valg end at give fuldstændig op, og at kommunen bare vil glemme mig og lade mig rådne op.. eller koste mig mit liv. Jeg føler ikke at jeg er noget værd med den behandling jeg får, og at det i sidste ende bare kan være ligemeget, det at kæmpe.. for jeg føler at jeg er ligegyldig.
Coldkaos er ikke logget ind   Besvar med citat