Se enkelt indlæg
Gammel 30-04-2018, 11:02   #44
MIMIX
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2018
Indlæg: 24
Styrke: 7
MIMIX er ny på vejen
Hej Nørd - Skrivelsen vedr. fremmøde i rehabiliteringsteamet beroliger mig lidt - i hvert i fald er det rart at kunne læse lidt om det - tak.

Jeg har været til møde, og referat lå i min mail box da jeg kom hjem - alt var ikke helt korrekt og fyldestgørende. Jeg skrev høringssvar retur med det samme og der gik ca. en halv time, så lå der en okay tilrettet udgave fra SB - det synes jeg da er i orden :-)

Nå men nu har jeg så modtaget brev med bevilling af jobafklaring på ressourceforløbsydelde i to år frem ...
Skal så for rehabiliteringsteamet d. 3 maj ...

Nu har jeg så ladet mig fortælle, at der er forskel på om der står indstilling eller bevilling ???
Og, at det er udsædvanligt at det foregår i den rækkefølge - nogle siger indstilling, rehab. møde og så evt. bevilling - er der noget rigtig eller forkert ???

Tænker så nu på, når jeg skal til møde d 3. maj - hvad finder de på - kan de evt. tage bevillingen fra mig igen, eller ???

Hvor stor indflydelse har jeg evt. selv på hvad der skal iværksættes i perioden (jeg er jo stadig i behandling, venter på endnu en scanning og lægen har udtrykkeligt skrevet at hun anbefaler genoptræningsforløb - håber det er muligt ?

Ved du om der evt. er en jobkonsulent tilknyttet sådan et team ? , hvis de skulle sende mig ud i et eller andet (men det hedder vel arbejdsprøvning så - eller bare en praktik, med hvilket formål???

Mange spørgsmål og måske lidt forvirrende læsning - men der er sådan jeg har det ...

Håber at høre nyt fra jer herinde - Pft.
MIMIX er ikke logget ind   Besvar med citat