Se enkelt indlæg
Gammel 08-01-2016, 12:49   #4
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Det kræver du opfylder betingelserne for seniorførtidspension.

Spørg evt ind til, hvilke krav, du ikke opfylder.

https://www.detfagligehus.dk/faa-hja...ertidspension/
Jeg opfylder alle kravene. I afgørelsen henviser de til min uddannelse, som de ved jeg slet ikke i nogen form kan bruge, da det var det der gjorde mig syg.
Der står i andet afsnit: Ved bedømmelsen af din arbejdsevne, har vi lagt vægt på sagens oplysninger, herunder oplysninger om uddannelse, hidtidig beskæftigelse og helbred samt oplysninger om mulighederne for ressourceforløb, aktivering, revalidering og behandling.
Desuden er der 2 sider sammenskrivning af lægers skrivelse i diverse lægeattester herunder LÆ265. I den sammenskrivning er der behændigt udeladt at der ikke kan peges på yderligere behandling.
I praksis afgørelse fra ankestyrelsen om seniorførtidspension for 2 borgere, hvis ansøgning blev afvist i xx kommune, får de en reprimande af ankestyrelsen for netop at henvise til tiltag der skal forbedre arbejdsevnen.
Se ankestyrelsens princip eller hedder det praksis? afgørelse tilkender ankestyrelsen begge pension. Se under 99-15.
Desuden bruges ordet vi,men jeg ved fra pensionsmedlemmer i teamet at kun en har haft min sag og det er også hende der har skrevet under, dog uden signatur. Der henvises til indstillingen fra rehabiliteringsteamet, hvor den samme person sad som mødeleder. Jeg er så vred og frustreret ,og i afgørelsen skriver de ordet selvforsørgende , som er en tilsnigelse, da fleksjob, så jeg blev tilkendt i 2010 jo ikke er selvforsørgelse.
Nu magtede jeg ikke at tage ud og aflevere en anke, men har sendt den på mail. Når jeg magter tager jeg derud og afleverer anken. Min SB er 100% på min side, og jeg har en samtale med hende i næste uge. Hun gjorde mig opmærksom på ankestyrelsens afgørelse i de 2 omtalte sager.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat