Se enkelt indlæg
Gammel 27-01-2011, 17:01   #1
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
opfølgningsplan, hvor ofte?

Har brugt tid på at gennemlæse papirerne i min sygedagpengesag med "ny" øjen nu jeg erblevet lidt klogere af herinde på K10

mangler dog lidt hjælp til følgende spørgsmål:

Perioden strækker sig fra april 2008 til aug 2010 og jeg har vha aktindsigt og tilsendte papirer fundet ud af jeg har fået tilsendt 4 opfølgningsplaner fra sep 08, nov 08, jun 09 og sep 09

Jeg har haft og har stadig svært ved at overskue og gennemskue hvad planen har været og savnet en rød tråd i sagsbehandlingen.

1) er der krav om skriftlighed for disse planer?

Jeg blev partshørt i RP i maj 2010, indtil da havde jeg ikke "set" min profil og ved aktindsigt nu her i nov 2010 dukker så 2 ekstra sider i ressourceprofilen op med overskriften samlet vurdering med datoer. Der er et stort hul mellem sep 09 til marts 2010.

2) må der godt være et så stort spring mellem vurderinger?

Mange af mine opfølgninger er sket via tlf eller uden kontakt til borger og bla under helbred er der ved disse datoer skrevet ingen ændringer, trods jeg har givet besked om resultat hos gigtlæge og medicin og behandling mm. Så siger det jo sig selv at kommunen ikke har brug for ny oplysninger, når de indføjer noget sådant.

3) kan det være lovligt?


Håber i kan hjælpe, vil ikke fare ud med bål og brand hvis jeg har misforstået noget.....
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat