Se enkelt indlæg
Gammel 18-07-2018, 17:17   #444
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Update fra retsmødet i går...

... som nu er rykket frem til oktober, afventer skriftlig bekræftelse som kommer senere.

Bl.a. kom dette frem vedr Anklageskriftet pkt 2.
------------------------------------------------------------------------------------------
Overtrædelse af straffelovens § 119 a.
ved den 20 december 2017 at have krænket beskæftigelseskonsulent Henriette Sommer og sagsbehandler Shoaib Sohail Raja Akbars fred ved at kontakte, forfølge eller på anden måde chikanere Sommer og Akbar, der begge var ansat på jobcenter Lærkevang, under udførelse af deres tjeneste, hverv eller i anledning af samme, idet tiltalte på forummet K10.dk har opslået skriftlige oplæg vedrørende bland andre Sommer og Akbar, hvori der på nedsættende vis kommenteres på disses sagsbehandling i tiltaltes sag hos jobcenter Lærkevang, herunder oplæg hvori tiltalte blandt andet skrev: "en person som lyver, bedrager, manipulerer og direkte bryder loven, fastholdes i min sag, nu
som beskæftigelseskonsulent "konsulent/mentor" Henriette Sommer. Præcist det sammen gælder også for ufaglært "SB" Shoaib Sohail Raja Akbar aka. Shoaib Raha", og i forlængelses heraf skrev at Akbar "skal ned med nakken" og at Sommer og Akbar var inkompetente"
------------------------------------------------------------------------------------------

Det jeg skrev på K10 var præcist:

------------------------------------------------------------------------------------------
" 20. december 2017. Indkaldelse til jobsamtale i kontaktforløbet En person som lyver, bedrager, manipulerer og direkte bryder loven,
fastholdes i min sag, nu som Beskæftigelseskonsulent Ufaglært sagsbehandler/Konsulent/mentor Henriette Sommer

Præcist det samme gælder også for Ufaglært "SB" Shoaib Sohail Raja Akbar

Og disse 2 personer vil nu, eller er allerede i gang med at spekulere i hvilke måder de sammen, når de sidder over for mig til møderne, kan få gaflen under mig, så de kan give mig nogle sanktioner og ulovligt fastholde mig i kontanthjælpssystemet.

2 højtbetalte, ufaglærte "SB" imod en borger, koste hvad det vil, han skal ned med nakken, og så i denne tid hvor alle ved at der er ca, var det 220 borgere pr SB nede på Lærkevej, hvor det anbefales at der skal være var der 40-50 borgere på SB... Go figure...

Så uanset hvor meget jeg klager over disse 2 inkompetente personer, som jeg har gjort, mener deres chefer Maria Bødker Boje og faglig koordinator Heidi Gottlieb at det er et fremragende grundlag for at "konstruktivt samarbejde"..."
------------------------------------------------------------------------------------------
Link til post: http://www.k10.dk/showpost.php?p=359935&postcount=326

Jeg fortalte også at jeg har lydoptagelser af alle disse møder så alle kan høre hvad der er forgået.

Min advokat spurgte Anklagemyndigheden om han ville fastholde denne anklage.

Anklagemyndigheden svarede ja, det var et spørgsmål som han mente dommerne skulle vurdere...

Anklageskriftet:
http://www.k10.dk/showpost.php?p=362825&postcount=367

Da jeg blev afhørt henviste jeg flere gange til et kandidatspeciale "Sociale Interventionsstudier" med overskriften ”Social retfærdighed på kommunale jobcentre?” af Jesper Elbæk Drejer Andersen som kontaktede mig mig på FB.

Jesper har lavet en skriftlig analyse af min sidste samtale (lydoptaget) med disse 2 SB hvor han fra side 42 præcist beskriver hvad der er forgået.

Den kan læses her på Liv Over Lovs webside ved Jane Pihlmann:
http://www.livoverlov.nu/2018/07/11/...ale-jobcentre/

Interesserede kan følge Esben Søvang Maaløes debat på FB. Esben var tilstede.

Her et uddrag:
------------------------------------------------------------------------------------------
"Esben Søvang Maaløe er her: Retten på Frederiksberg.
I går kl. 11.58 · Frederiksberg ·

En mand skriver følgende på et internetforum, om to sagsbehandlere (A og B.) følgende sætning

"A og B er enige, han skal ned med nakken"

Det opfattes af kommune, dernæst anklagemyndighed som en opfordring til at nakke den mandlige sagsbehandler.

Jeg synes kommunen skal tvinges på danskkursus, evt. i forbindelse med et integrationsforløb. De kan tage anklagemyndigheden med!"

Læs mere og deltag i debatten her: https://www.facebook.com/acebone/pos...56632121718631

.

Sidst redigeret af Kio; 18-07-2018 kl. 17:21.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat