Se enkelt indlæg
Gammel 22-06-2009, 15:38   #72
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
I bund og grund BURDE der jo ikke være nogen der disses pga. at man har nogle begrænsninger, om det så er af den ene eller den anden slags... det er jo det, som det handler om... at finde en man passer sammen med på godt og ondt og hvor man kan komplementere hinanden med styrker og svagheder.

Men debat oplæget handlede om de "normale" (altså de raske og rørige med et hoved der følger standarden) og deres syn på os med begrænsinger af den ene eller anden slags... og her er faktum, at mange "normale" nu engang disser kontanthjælpsmodtagere, førtidspensionister, fleksjobbere og andre der ikke lige følger trenden i samfundet, selv om disse mennesker i mine øjne er lige så gode som de "normale", og sagtens kan være den rette.

Men selv om vi godt ved, at dette er rigtigt, så er det bare ikke sådan de "normale" derude i samfundet ser på os i mange tilfælde... og derfor mener jeg at det ikke skader at kigge "i egne rækker" også.

Man kan selvfølgelig også være stædig, og KUN ville have en "normal" og rask person som kæreste, hvis det er det man partou vil... herregud, det bestemmer man da heldigvis selv... men man må så nok også forberede sig på, at det kan komme til at tage noget tid før fisken er fanget, for det ER altså ikke mange kvinder der bider på et:

"Ja hej! Jeg er charmerende, frisk og har et godt hjerte! ... men jeg har XXX begrænsninger, og er på XXX overførselsindkomst, men ellers er jeg helt normal!"

Så kan man sige hvad man vil... jeg har hørt sætningen "jammen det betyder da ikke noget!" SÅ MANGE GANGE, og er blevet vraget på disse begrundelser aligevel, så jeg VED hvad jeg taler om... man kan finde ud af at være politisk korrekt til at starte med, men når skammen begynder at lægge sig fordi venner, bekendte og familie begynder at rynke på næserne, så får piben en anden lyd...

Og på det grundlag valgte JEG at kigge i egne rækker... og har ikke fortrudt det lige siden. Og på dette grundlag, er de "normale" i MINE øjne dem der er overfladiske, ikke rummelige og fordomsfulde... ikke os andre.

Sidst redigeret af Razmo; 22-06-2009 kl. 15:41.
  Besvar med citat