Se enkelt indlæg
Gammel 05-03-2021, 11:23   #41
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Sygdom er ikke en privat sag

Torsdag d. 4. mar. 2021 - kl. 23:21
Ditte kæmpede med kemo og blodpropper: - Kommunen vil tvinge mig i jobafklaring

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samf...QYur3fICLPDdzM

Hej Puk

2019 var bestemt ikke mit år.

Først mistede jeg min 26-årige søn, siden fik jeg konstateret aggressiv lymfekræft, og endelig måtte jeg flytte fra min kæreste, da forholdet var usundt for mig.

Jeg fik ekstrem stærk kemo med blandt andet blodpropper til følge. Efter kemo fik jeg 30 strålebehandlinger.

Min kræft er væk, men jeg har mange følgeskader: nervebetændelse i hænder og fødder og venstre lår. Samt tinnitus, nedsat lungefunktion og en skade på den ene hjerteklap.

Jeg har ingen kræfter og får ikke så meget søvn - også en følge af kemoen. Jeg går dårligt og har ondt i venstre skulder som følge af en arbejdsskade ...

Som om jeg ikke har nok at slås med, har jeg også jobcentret på nakken, som vil sende mig i jobafklaring.

Jeg har været til møde med borgmesteren på grund af dårlig behandling fra jobcenter, men jeg orker ikke mere. Jeg vil rigtig gerne være glad igen - og være en glad mor for min anden søn. Men jeg er trist og træt.

Min læge har forsøgt at komme i kontakt med min sagsbehandler, men det er ikke lykkedes.

Mine skader og mit dårlige helbred er kroniske, så jeg er nok færdig på arbejdsmarkedet, men hvad er mine rettigheder i det offentlige system?

Min familie hjælper mig økonomisk, men det skal de jo ikke, og nu går jeg jo yderligere ned i indtægt, når de sender mig på ressourceforløb.

Mange hilsner Ditte


SPØRGSMÅL

Hvornår tror du at Ditte bliver afklaret?


Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat