Se enkelt indlæg
Gammel 06-03-2013, 09:44   #9
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Ihhh hvor er i bare søde

Jeg bliver så glad, netop for fællesskabet i at vi kender til hinandens tanker og følelser!!

Jeg synes at i alle er SÅ SEJE!!!! Ros jer selv for det!

Jeg er heller ikke en der så let går til Var jeg det så havde jeg givet fortabt for mange mange år siden!! :P

Jeg har også fundet noget positivt frem! Min SB har fortalt at hun vil kæmpe for at jeg kan få en revalidering. Jeg troede ikke at det var for folk der ikke kunne være 100% selvforsørgende efter endt revalidering, men det fik jeg så lige af vide at det ER det

Så det giver mig håb og jeg kan se lidt lys i den forstand at min SB har vist mig at hun vil kæmpe en sag for mig. (Hun kæmpede ikke min sag for fleksjob, så det var virkelig nedtur).

Men det er måske lige netop det her med at selv når man kan se noget lyst, så kan man godt have mistet motivationen alligevel.... af hvad jeg kalder mere eller mindre uforklarlige årsager.

Det er jo nok bare ikke så underligt endda når nu man har haft en del turbulens i livet og lige er stoppet i en virksomhed efter 2 år og 2 mdr. Har sagt farvel til nogle skønne skønne mennesker, og det der startede som en plan om fleks i virksomheden endte som i andre så godt kender det, med at der IKKE er en plads og kommunen IKKE forstår én

Men TUSIND tak fordi i har skrevet til mig, det betyder al verden!!

Rigtig dejlig forårsdag til jer!

Kender i så også det med når man over for nærmeste venner/familie ytrer sig om sin manglende motivation, får den her i hovedet : "Nu må du være positiv"! Hvorefter man nærmest eksploderer indvendig og højlydt siger at det kan man altså ikke bare altid være!!

så er det som om nedturen får nye dimensioner

Jeg går selv vildt højt op i at skulle holde humøret og tænke positivt, det er noget jeg har arbejdet meget med!! Men nogle gange er man bare i en situation hvor man ikke bare lige kan sige til sig selv "vær positiv" og så også være det!!

Det er sikkert veldigt velmenende når venner og familie siger sådan, men hold da nu op hvor det lige ramte!!

Andre der oplever det??

ps. er godt nok lykkelig for at jeg har et sidste klip til min psykolog ha ha ha - jeg får vist brug for det :P
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat