Se enkelt indlæg
Gammel 13-01-2016, 13:33   #7
Rytter16
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-11 2015
Indlæg: 26
Styrke: 9
Rytter16 er ny på vejen
Opdatering:
Jeg var i december på arbejdsmedicinsk klinik, hvor jeg fik samtale med en ansat (psykolog). Egentlig var det min historie om igen, men sådan er det efterhånden tit. Jeg fik nogle spørgeskemaer som jeg skulle udfylde og returnere. Det drejede sig om depression og udbrændthed.
De er returneret og jeg afventer nu indkaldelse til klinikken igen.
I mellemtiden er jeg pr. 1-1-16 overgået til jobafklaring, da der ikke var muligheder for forlængelse af sygedagpenge.
Jeg er indkaldt til møde med sagsbehandler inden jeg skal for rehabiliteringsteamet.
Jeg kan se i papirene at der er indhentet info. Fra læge, psykolog og psykiater, men de er ikke helt nye. Jeg ved at psykiater har tilføjet yderligere til min diagnose, men det fremgår ikke af det fremsendte fra min sagsbehandler. Ydermere har jeg ikke fået noget svar fra arbejdsmedicinsk endnu.
Er det ikke relevant at informationerne er opdaterede inden mødet medrehabilitetsteamet? Kan jeg kræve dette inden mødet med dem?
Jeg går stadigvæk til psykiater og psykolog. Sidstnævnte må jeg nok stoppe med, da vi ikke har råd til det. Jeg går ikke ud fra kommunen vil betale.

Takker for responsen.
Rytter16 er ikke logget ind   Besvar med citat