Se enkelt indlæg
Gammel 29-11-2015, 18:21   #2
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Rytter16 Se meddelelser
Ærligt magter jeg ikke og kan IKKE overskue flere års ressourceforløb osv. Så tager jeg hellere mit eget liv, så får ALLE ro og kommunen sparer penge og jeg er ikke til last. Det er min ærlige mening.
Mentalt klarer jeg ikke meget mere.
Min hustru mener at en pension vil være det bedste for mig, da det vil give mig den nødvendige ro.
Hvad skal jeg gøre.....????
Velkommen til K10, jeg er helt sikker på at du er landet det rigtige sted.

Desværre ved jeg ikke hvad du skal stille op i forbindelse til kommune osv. da jeg ikke selv har været i kommunens kløer længe nok til at have den slags erfaringer.

Jeg vil dog skynde mig at sige at jeg ved hvordan det føles at gå ned med stress og ved at det er ikke spor nemt at blive rigtigt rask efter sådan et forløb.

Jeg er helt sikker på at hvis du nævner dine tanker om at tage eget liv til dine nærmeste, så bliver de rystede.
Det vil med garanti ikke blive en forbedring for dem, tvært imod risikerer du at ødelægge deres liv endnu mere end du tror du gør lige nu.

Jeg havde selv samme type tanker om at det ville være den letteste måde at undslippe problemerne, men efterhånden som jeg har fået det bedre har jeg opdaget at det var sygdommen der talte til mig.

Men det er desværre efterhånden blevet noget nær umuligt at få førtidspension, som du selv nævner er ressource forløb nok mere sandsynligt.

Jeg ville i din situation hellere se på jeres økonomi, hvad kan I klare ?
Kan du varetage et andet eller samme job med færre timer ?
Har du en privat tegnet pension ? Nogle personer som ikke kan få pension fra det offentlige kan alligevel få pension fra deres pensionsselskab, det skal i hvert fald undersøges.

Selv var jeg heldig ikke at blive fyret under min stress sygdom og trappede langsomt op i tid og har efterfølgende valgt at gå så meget ned i tid som min chef har tilladt, da det hjælper på mine symptomer.
Derudover har jeg fået en paragraf 56 aftale som gør at min arbejdsgiver får tilskud fra første dag hvis jeg bliver syg pga. den sygdom der er nævnt i aftalen.

Er du blevet fyret ?
Har du måske mulighed for at trappe langsomt op ?
Har du mulighed for at blive på din nuværende arbejdsplads ?
Evt. ved hjælp af en paragraf 56.

Pas nu rigtigt godt på dig selv.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat