Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2009, 13:18   #9
Skade2006
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2009
Indlæg: 166
Styrke: 15
Skade2006 er ny på vejen
Hvor langt er i, i arbejdsskadesagen ??

Er men graden sat , og hvad med erhvervsevnetabet ??

Følger du/i sagen på deres hjemmeside, så i er sikre på der sker noget. Jeg ved, at da de skulle bedømme min mands erhvervsevnetab, så synes jeg efter et halvt år at nu måtte der gerne ske noget, jeg ringede derind hver anden uge, og sørme efter 3-4 opkald skete der noget.

Synes i skulle prøve at kontakte fagforeningen, de kender jo en hel del til reglerne.
Min mand har fra sin arbejdsgiver forsikringensselskab fået udbetalt svie og smerte ved hans første operation, og vi er nu igang med sagen om tabt arbejdssfortjenste indtil ask kom med hans erhvervsevnetab.
Desuden fik vi i starten udbetalt alt hans medicin, den ligger lige nu i ask, da forsikringen ikke vil blive ved med at betale.

Vi har desuden fået oplyst fra min mands fagforeningen (jeg går meget ind i sagen og søger for at de hele tiden følger op på sagerne, eller sker der ikke noget) at når sagen engang endelig slutter, og ask har givet ham hans endelige erhvervsevnetab (der er ingen endelig afklaring med min mand og hans fremtid), så skal vi igen tage den op med forsikringen, for deres tabeller er noget højere end ask tabeller, så der vil man gå ind og lave et krav med diff. mellem ask og forsikringen.

Jeg ved godt det er en enorm arbejdsbyrde man har, jeg har haft flere måneder hvor jeg har brugt omkring 15-20 timer om ugen på min mands sag, noget han aldrig selv har/ville have overskud til, men jeg bliver fandeme så sur ved tanken om at vi skal være dårligere stillet fordi et forkert tag ødelagde min mand og hans ryg.

Har din bror haft betalt til en pensionsordningen ?? Måske han her kan fået udbetalt noget midlertid pension ??
Skade2006 er ikke logget ind   Besvar med citat