Se enkelt indlæg
Gammel 09-10-2008, 08:35   #9
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
giver lige mit lille bidrag til hvordan vi gjorde.

Vi skrev også i første omgang et brev til borgmesteren. Det skal til hans forsvar siges at han havde registreret det, havde henvendt sig til min søde (jo, de findes sagsbehandler som så ringede hjem til mig for at høre hvad det henvendelsen handlede om.
På daværende tidspunkt var jeg i dyb krise, så jeg tvivler på hun fik noget brugbart ud af mig MEN jeg skrev efterfølgende til hende om vores situation.

Senere i forløbet skrev jeg -meget konkret- til jobcenterchefen, kommunaldirektøren(vor herre bevares en gang ævl jeg fik retur fra ham!), byråddet og øvrige involverede personer.

Simpelthen alle som jeg syntes skulle vide hvad det var de udsatte os for.

Jo, det lykkedes på et punkt i vores klagesag at få et svar fra borgmesteren og vi kunne se, netop som zuza siger, at han havde forsøgt at indhente svar fra de personer som vi "anklagede" for det var også dem han havde afkrævet et skriftligt svar.

Så hvis jeg var dig, så ville jeg simpelthen "spytte" min sag ud til samtlige involverede og gerne rigtig mange spidser, så når du når så langt er der ingen af dem der kan sige sig fri for ikke at kende til dig og din historie, hvis du kan følge mig.

Held og lykke
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat