Se enkelt indlæg
Gammel 08-10-2008, 22:57   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg vil tro, at borgmesteren først vil bede jobcentret om et svar på, HVAD årsagen til den lange sagsbehandling kan være.

Da lovgivningen jo skal overholdes , så er der sikkert 50-100 jurister, der nu skal se på din sag, for den må jo være TYK efter over 20 år, ikke?

Så der er nok mange, der får meget travlt med at vaske hænder og give aben videre til nogle andre... en anden kommune, til medarbejdere, der ikke længere er ansat, osv. osv.

Når jobcentret og alle deres jurister så har gennemtygget hele sagen, så får borgmesteren og du sikkert et svar. Og DET svar gad jeg godt læse, for det må immervæk fylde en del sider, hvis 20 års sagsbehandling skal forklares.

Så borgmesterens "syn" afhænger af jobcentrets besvarelse, da jobcentret skal "forklare" borgmesteren om lovgivningen på området.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat